TÜM DİZİLERİ BURADA BULABİLİRSİNİZ KOMİK VİDEOLAR İÇİN TIKLAYIN

MAHMUT TUNCER SHOW 02 MAYIS 2009 BÖLÜMÜ TEKRARI İZLE


Mahmut Tuncer Show izle, Mahmut Tuncer Show online izle, Mahmut Tuncer Show canlı izle

Mahmut Tuncer Show
Tarih: 2009-05-02 TV: KANAL7 Başlama: 21:25
Tür: Eğlence

Mahmut Tuncer
Mahmut Tuncer Show

MAHMUT TUNCER SHOW 02 MAYIS 2009 BÖLÜMÜ FUL İZLE



Mahmut Tuncer Show’DA PINAR ELİÇE VE KÜRŞAT’LA EĞLENCE DOLU DAKİKALAR!

Cumartesi gecelerinin beğeniyle izlenen renkli programı Mahmut Tuncer Show’da bu hafta fantezi müziğin sevilen seslerinden Pınar Eliçe ve Kürşat en sevilen şarkılarıyla izleyenlere eğlence dolu saatler yaşatacak. Programın Bir Aşk Hikayesi bölümünde ise Güven ile Hüseyin’in buruk mutluluklarının öyküsü ekrana gelecek.

Cumartesi gecelerinin beğeniyle takip edilen programı Mahmut Tuncer Show sanatçı konukları ve hikâyeleriyle yine dopdolu... Mahmut Tuncer Show’da bu hafta izleyenleri keyifli bir gece bekliyor. Pınar Eliçe ve Kürşat’ın söyleyeceği en güzel şarkılar ekran başındakilere eğlenceli saatler yaşatacak. Mahmut Tuncer Show’da konukların neşeli sohbetiyle güzel bir gece Kanal 7 izleyenlerini bekliyor.

Bursa’da yaşayan Hüseyin’le Güven’in buruk sevinçleri bu hafta “Bir Aşk Hikayesi”nde ekrana gelecek. Geçim sıkıntısı nedeniyle Van’dan Bursa’ya göç eden Güven, daha sonra hem annesini hem de babasını kaybeder. Dört kardeşiyle birlikte hayat mücadelesi verirken yolu kendisi gibi öksüz büyüyen Hüseyin’le kesişir. Ailesinin isteğiyle zorunlu evlilik yapan Hüseyin bu evliliğe ancak 4 ay dayanır ve boşanarak Bursa’ya çalışmaya gelir. Halasının vasıtasıyla Hüseyin Güven’le tanışır ve aralarında ilk aşk kıvılcımı parlar. Birbirleriyle evlenme kararı alan çift nişan yapar ancak düğün yapacak durumları olmadığı için çareyi Mahmut Tuncer’e başvurmakta bulurlar. Bir Aşk Hikayesi’nde iki gencin birlikteliği mutlu sonla bitecek mi, hepsi ve daha fazlası Mahmut Tuncer Show’da…

Mahmut Tuncer Show Cumartesi akşamları 21.25’te, canlı yayınla Kanal 7’de.

3 yorum:

Adsız dedi ki...

mahmut abi senin bu programı severek izliyoruz ancak bir problemde bizde var herkese yardımcı oluyosunuz ancak benimde basımdan bundan 1ay önce baımdan olay geçti sevdigim kızı kaçırdım ancak anası olacak kadın vermiyor kurban olayım yardım edin bana ben 22yasındayım askerligimi yapmış olan biriyim adım onur başaran ankara polatlı zafer mahalesi olan kaya aptmanı da oturuyorum sizden beni sevdignsana kavuşturmanızı istiyorum sevdigim kızı bende sakladılar ve şuan nerde oldugunu bilmiyorum sevdigim kızı zorla bir zengin adamla nişanlandırdılar ama biz birbirimizi çok seviyoruz nolursun yardımlarını bekliyorum sizden madi manevi yardım beklemiyorum sizden sadece bizi kavuşturmanızı istiyorum allahın duaları sizinle olsun bizi yeterki kavuşturun bu yazdıklarım bukadarıyla sınırlı degil ama gelirseniz çok seviniriz

Adsız dedi ki...

slm mahmut abi benim bir ricam olacak sizden maddi durumum cok kötü babam sakat oldugu için calısamıyor ben calışıyorum iş buldukca,1 yıldan fazladır nişanlıyım ama maddi acıdan yoksun oldugum için dügün yapamıyorum 32 yasındayım cok zor durumdayım ailemi ancak gecindirebiliyorum dügün yapamıyorum cok bunalımdayım abi lütfen bana yardımcı ol,istanbul pendikte oturuyorum yardımını bekliyorum allaha emanet ol

tahsin dedi ki...

abi acil bana yardım etmeni bekliyorum adım tahsin tel no05434569708

Template by - Abdul Munir - 2008