TÜM DİZİLERİ BURADA BULABİLİRSİNİZ KOMİK VİDEOLAR İÇİN TIKLAYIN

Müge Anlı İle Tatlı Sert 1 Haziran Pazartesi Dilber İzle


Atv de yayınlanan müge anlı ile tatlı sert de öyle bir konu işlendiki 45 gündür çocuğu kaybolmuş bulunamayan ve bir yandanda kaybolan çoçuğun anne ve babası birbirleriyle olan sevigili aldatma hikayeleri ve en sonrasındada çoçuğun ölümü ve bir şok gelişme ile çoçuğun katilinin annesi olan Dilber'in olduğu ortaya çıktı

Arakadaşlar bu nasıl insanlık bu nasıl bir davranıştır ya anlayamıyorum öz oğlu olsun veya olmasın sen 6 yaşındaki bir çoçuğu öldürüp ardından 45 gündür çoçuğunun kaybolduğunu ve hiç bir tepki vermeden birde canlı yayınlarda bunu dile getir inanın inanılmaz birşey böyle bir vahşet olmaz programda ben kahvaltı yaparken annemler bu programı seyrettiğinde şahit oldum bana anlattılar çoçuk bulunmadan ve böyle bir durumda ben dilber denilen insan diyemiyeceğim kişinin yüz ifadesi ve gözleri o kadar yalancı duruyorduki ben o zaman bile anneme sölemiştim gerçekten temiz kalpli bakışım o kişinin Allah suratından o masumiyeti öle almış ve farkı bir yüz ifadesi vardıki sanki af edersiniz bir insan dışı mahluka bakar gibiydim çok yazık ne diyeyim çoçuk belki öldü şuan cennetde ama o anne sıfanı alan şizofreni şuan ne halde acaba napıyor o sakin tavırları hala varmı neyse Allah böyle bir vahşeti kimseye vermesi sizlerle bu olayı paylaşmak istedim....

etiketler: müge anlı tatlı sert dilber izle, müge anlı ile tatlı sert 1 haziran izle, 1 haziran müge anlı izle, 1 haziran dilber haberleri izle, dilber kimdir, tatlı sert de çıkan dilber kimdir, dilber ne kadar hapis yatacak, dilber görüntüleri, muhammeti öldürün kimler, muhammeti annesimi öldürdü, müge anlının çıldırdığı an izle, müge anlı programa çıkardığı dilber canisinin videosu izle, katil anne dilber izle, müge anlı 1 haziran tekrarı izle, müge anlı ile tatlı sert 1 haziran tekrarı seyret, müge anlı ile 1 haziran ful izle, müge anlı 1 haziran bölümü izle, katil dilber hakkındaki son haberleri izle, dilber haberleri izle, çorlu halkı sinirli, çorlu halkından dilbere linç girişimi izle

0 yorum:

Template by - Abdul Munir - 2008