TÜM DİZİLERİ BURADA BULABİLİRSİNİZ KOMİK VİDEOLAR İÇİN TIKLAYIN

ESRA EROL'LA İZDİVAÇ 18 NİSAN 2009 PAZAR İZLE


Esra Erol'la İzdivaç
H.içi Her Gün 15:10 & Her Pazar 22:30
Esra Erol'a ben evlenem teklifi ettim fakat kabul etmedi sevgilisi varmış nişanlısı var Esra yengem niye baştan sölemiyorsun cilcevni yaptın sana vuruldum yanığım yanık tedaviside yok ama yine seni seyredicem esra erol la pazar günleri neşeleniyor sakın kçırmayın

ESRA EROL'LA İZDİVAÇ 19 NİSAN 2009 PAZAR İZLE


Esra Erol’un sunuculuğunda, canlı orkestra eşliğinde, evlenmek isteyenlerin adaylar içinden eşlerini seçecekleri Esra Erol’la İzdivaç, Star TV ekranlarında!

Evlenmek isteyenler, hayata yeniden başlamak isteyenler ve ikinci baharını yaşamak isteyenler hafta içi her gün saat 15:10’da Star TV’de buluşuyor... Kaçırmayın!

“ESRA EROL’LA İZDİVAÇ PAZAR AKŞAMLARI DA STAR’DA! ”

Hayatına yeni bir yön vererek devam etmek isteyenlerin programı Esra Erol’la İzdivaç Pazar akşamları izleyicisiyle buluşuyor.

Bu haftanın konukları ünlü çift Safiye ve Faik...

Esra Erol, programa katılan adaylarla ekran başındaki taliplileri bir araya getirerek mutluluğa bir adım daha yaklaştırmaya ve eğlendirmeye devam ediyor.




dizi izle, dizi seyret, diziizle, diziseyret, esra erolla izdivaç izle, esra erolla izdivaç seyret,esra erolla izdivaç 19.04.2009, esra erol seyret, izdivaç izle, esra erol'la izdivaç, esra erol'la izdivaç 19 Nisan seyret, esra erol izdivaç izle, esra erol'la izdivaç 19 Nisan, esra ile izdivaç, esra erolla izdivaç 19 Nisan, esra erol, izdivaç 19 Nisan İzle, esra erolla izdivaç 19 Nisan izle, 19-04-2009, esra erolla izdivaç star tv 19 Nisan izle, esra erolla izdivaç star izle, 19.04.09, tek parça

1 yorum:

Arda dedi ki...

Esra seni çok seviyorum seninle evlenmek istiyorum çok tatlısın ya bir insana tatlılık bu kadarmı yakışır öpüyorum seni aşkım

Template by - Abdul Munir - 2008