TÜM DİZİLERİ BURADA BULABİLİRSİNİZ KOMİK VİDEOLAR İÇİN TIKLAYIN

SON OSMANLI YANDIM ALİ- KENAN İMİRZALIOĞLU SİNEMA FİLMİ FRAGMANI İZLE


internetde dolaşırken bir sinema filmi daha SON OSMANLI YANDIM ALİ ESKİ BİR SİNEMA FİLMİ CANLANDIRMA ESKİ OSMANLI TAVIRLARI YAŞANTISINDAN KESİNTİLER BAŞROLLERDE KENAN İMİRZALIOĞLU OYNUYOR BİLGİLERİNİZE SUNARIM
Son Osmanlı Yandım Ali: Suat Yalaz’ın aynı adlı çizgi romanından sinemaya uyarlanmıştır. İstanbul’un işgal altında olduğu yıllarda Osmanlı külhanbeyi Yandım Ali’nin, Mustafa Kemal Paşa’yla yolunun kesişmesiyle başlayan Kurtuluş Savaşı macerasını anlatan başarılı bir dönem filmi…

Yönetmenliğini Mustafa Şevki Doğan’ın üstlendiği filmin başrollerinde Kenan İmirzalıoğlu, Cansu Dere, Engin Şenkan ve Ukraynalı Anna Babkova rol alıyor.

SON OSMANLI YANDIM ALİ SİNEMA FİLMİ FRAGMANI FULL İZLE



Kurtuluş Savaşı yıllarında zıpkın bir İstanbul kabadayısı olan Yandım Ali,ülke sorunları ile ilgilenmekten çok çapkınlıkları ile söz edilmektedir. Ancak düşman zalim,düşman acımasızdır.Evli sevgilisi Defne ile kaçarak evlenme planları yapan Yandım Ali'nin yolu bir gün Mustafa Kemal ile kesişir.İşte bu andan itibaren bambaşka bir Yandım Ali kimliği gelişir. Artık sadece vatanını düşünür.Ülkenin bağımsızlığı için çalışır.Cumhuriyetin yapısına çok önemli tuğlalar koyar.
Filmin wikipedia sayfası
Sayfa içeriği:son osmanlı filmi izle,son osmanlı yandım ali filmi izle,son osmanlı filmini izle,son osmanlı yandım ali filmini izle,kenan imirizalıoğlu filmi izle,kenan imirzalıoğlu izle,kenan imirzalıoğlu izlesene,bedava film izle,en çok izlenen türk filmleri izle,bedava film izle,filim izle,kenan imirsalıoğlu filmini izle,filim seyret,film seyret,osmanlı filmi izle,osmanlı tarihi filmi izle....
Film izle
Cd 1


bedava film izle , bedava film seyret , donmadan film izle , filim izle , filim seyret , film izle , film seyret , full film izlesene , kenan imirzalıoğlu filmini , son osmanlı yandım ali filmi izle , türk filimi izle , türk filmi izle , türk filmi seyret , türk filmleri izle,SON OSMANLI YANDIM ALİ SİNEMA FİLMİ İZLE, son osmanlı yandım ali sinema filmi oyuncuları kim, son osmanlı yandım ali sinema filmi full izle, son osmanlı yandım ali filmi online izle, son osmanlı yandım ali sinema full indir, sinema filmi indir

0 yorum:

Template by - Abdul Munir - 2008