TÜM DİZİLERİ BURADA BULABİLİRSİNİZ KOMİK VİDEOLAR İÇİN TIKLAYIN

TEGV EĞİTİM GÖNÜLLERİ GECESİ 22 NİSAN 2009 İZLE NE KADAR YARDIM TOPLANDI ÖĞREN


Çarşamba 23:00
TEGV Eğitim Gönüllüleri

bu haftada DEĞİŞİK GÜNDEMLE BERABERİZ EĞİTİM GÖNÜLLERİ TEKRAR ÇOCUKLARIMIZ İÇİN YARDIM SEFERBERLİĞİNE GİRİŞTİ VE 22 NİSAN 2009 ÇARŞAMBA GÜNÜ HALKIMIZLA İÇİ İÇE BİR TV PROGRAMI İLE YARDIM TOPLANACAK UMARIM BU HAFTA Kİ YARDIM PARALARI ÖNCEKİLERE GÖRE DAHA FAZLA OLUR OKUMAYAN ÇOK ÇOÇUKLARIMIZ VAR ONLAR İÇİN GÜZEL BİR YARIN GÜZEL BİR TÜRKİYE İÇİN VARMISINIZ YOKMUSUNUZ
SUNUCULUĞUNU ÖZGÜ NAMAL VE CEM DAVRANIN YAPTIĞI VE ÜNLÜ KONUKLARI İLE TEGV EĞİTİM GÖNÜLLERİ GECEMİZİ SEYRETMEYİ VE YARDIMLARINIZI BEKLİYORUZ İYİ SEYİRLER

TEGV EĞİTİM GÖNÜLLERİ PROGRAMI 22 NİSAN 2009 ÇARŞAMBA İZLE NE KADAR PARA TOPLANDI İZLE



Eğitime destek olalım,
aydınlanma meşalesini birlikte yakalım

Kanal D, yüz binlerce çocuğa okul dışı saatlerde eğitim desteği sağlayarak Türkiye’nin geleceğine ışık tutan Türkiye Eğitim Gönüllüleri Vakfı (TEGV) yararına düzenlediği “TEGV Eğitim Gönüllüleri” özel gecesini 22 Nisan akşamı canlı olarak ekrana getiriyor.
Sunuculuğunu Özgü Namal ve Cem Davran’ın yapacakları geceye; Acun Ilıcalı, Ahmet Hakan, Aysun Kayacı, Avenue Q ekibi (Emre Altuğ, Demet Tuncer, Engin Alkan, Volkan Severcan, Melis Sökmen, Cenk Sökmen, Ayumi Takano, Boğaçhan Sözmen, Melda Gür), Beren Saat, Emre Kınay, Hakkı Devrim, Kürşat Başar, Melike Demirağ, Ragıp Savaş, Sıla, Tan Sağtürk, Yavuz Bingöl ve Zuhal Olcay gibi birbirinden ünlü isimler katılacak.
Türkiye Eğitim Gönüllüleri Vakfı’nın çalışmalarının çarpıcı görüntülerle ekrana geleceği gecede, ekran başındaki izleyiciler de, hangi GSM operatörünün abonesi olurlarsa olsunlar, cep telefonlarının kısa mesaj bölümünden canlı yayın esnasında belirtilecek şekilde SMS göndererek ve yine canlı yayın esnasında duyurulacak telefon numaralarını arayarak Eğitim Gönüllüleri’ne bağışta bulunabilecekler.
tegv eğitim gönülleri programı 22 nisan 2009 izle, tegv eğitim gönülleri programı 22 nisan 2009 için düznelenen gecede ne kadar toplandı, tegv eğitim gönülleri programı 22 nisan 2009 gecesi ne kadar para toplandı, tegv eğitim gönülleri programı 22 nisan 2009 yardım başvurusu, tegv eğitim gönülleri programı 22 nisan 2009 için düzenlenen yardım kampanyası başvuru, tegv eğitim gönülleri programı 22 nisan 2009 yardım için hesap numarası nedir, tegv eğitim gönülleri programı 22 nisan 2009 full izle, tegv eğitim gönülleri programı 22 nisan 2009 online izle, tegv eğitim gönülleri programı 22 nisan 2009 yardım gecesi izle, tegv eğitim gönülleri programı 22 yardım programları, yardım gecesi 22 nisan 2009 izle

0 yorum:

Template by - Abdul Munir - 2008