TÜM DİZİLERİ BURADA BULABİLİRSİNİZ KOMİK VİDEOLAR İÇİN TIKLAYIN

Açıköğretim 2009 Final Soruları Cevapları Ve Sonuçları Öğren


Açıköğretim 2009 Final Soruları Sonuçları Öğren

Yaz Sezonu ile sınavlarda başlamak üzere İlk sınav Açıköğretim Fakültesinin 30-31 Mayıs tarihleri arasında yapılacak olan Aöf Açıköğretim Fakültesi final sınavına girecek tüm arkadaşlarımıza şimdiden başarılar dilerim. Bir açık öğretimli olarak işinizin zor olduğunu belirtir.

Çok çalışmamız gerektiğinide hatırlatmak isterim. Neyse lafı fazla uzatmayım hafta sonu yapılacak olan Final sınav soruları ve cevaplarını Aöf yayınlamaya başladıktan sonra sitemizden takip edebilir hatta ve hatta sınav hakkında düşüncelerinizi bu başlık altında iki kelime yazarak yorum ile tartışabilirsiniz.
hepinize başarılar

2009 AÇIKÖĞRETİM FİNAL SINAV SONUÇLARI ÖĞREN , AÇIKÖĞRETİM SINAV SORULARI VE CEVAPLARI ÖĞREN





Tag:açıköğretim haziran sınav sonuçları, açıköğretim final sınav sonuçları , açıköğretim 2009 final soruları ve ceavpları

etiketler : 30 mayıs açıköğretim sınav soruları, açıköğretim 2008-2009 ara sınav soruları, açıköğretim 2008-2009 final sınav soruları, açıköğretim 2009 final sınav soruları, açıköğretim 2009 final sınav soruları ve cevapları, açıköğretim ara sınav cevap anahtarı, açıköğretim final sınav cevap anahtarı, açıköğretim final sınav soruları ve cevap anahtarları, aöf 2009 final sınav cevap anahtarı, aöf 2009 final sınav soruları, aöf 30-31mayıs cevap anahtarı, aöf final sınav cevap anahtarı

0 yorum:

Template by - Abdul Munir - 2008